Skip to main content

Regulamin sklepu internetowego „Marilyn” Salon Fryzjerski

§ 1

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep internetowy „Marilyn Salon” dostępny pod adresem internetowym: https://salonmarilyn.pl/sklep/ prowadzony jest przez Martę Piasecką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą MARTA PIASECKA „Marilyn” Salon Fryzjerski pod adresem: ul. Wojska Polskiego 23 lok. 5, 62 – 035 Kórnik, NIP: 7772855337, REGON: 362744326, adres poczty elektronicznej: info@salonmarilyn.pl, telefon kontaktowy: +48 883 644 333.
  2. Kontakt ze sklepem internetowym jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz. od 9 do 17 pod numerem telefonu +48 883 644 333, pod adresem e-mail: info@salonmarilyn.pl, jak również przy pomocy danych kontaktowych dostępnych na stronie Sklepu w zakładce „Kontakt”.
  3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2

DEFINICJE

  1. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  2. Dostawca – oznacza podmiot, któremu Sprzedawca zleca Dostawę.
  3. Dzień roboczy – oznacza jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
  4. Formularz odstąpienia od umowy – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Klientowi oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w sytuacjach przewidzianych w Regulaminie
  5. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności
  6. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu
  7. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  8. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu, za pomocą którego Klient określa szczegóły Zamówienia w szczególności takie jak: ilość, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, dokonanie wyboru płatności
  9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Regulamin – niniejszy Regulamin
  11. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem strony internetowej: https://salonmarilyn.pl/sklep/
  12. Sprzedawca – Marta Piasecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MARTA PIASECKA „Marilyn” Salon Fryzjerski pod adresem: ul. Wojska Polskiego 23 lok. 5, 62 – 035 Kórnik, NIP: 7772855337, REGON: 362744326, adres poczty elektronicznej: info@salonmarilyn.pl, telefon kontaktowy: + 48 883 644 333
  13. Towar – oznacza produkt (rzecz ruchomą), którą Sprzedawca przedstawia za pośrednictwem Sklepu, a który może być przedmiotem Umowy sprzedaży
  14. Umowa sprzedaży – oznacza umowę zawartą na odległość za pośrednictwem Sklepu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, na podstawie której Sprzedawca sprzedaje a Klient kupuje Towar dostępny w Sklepie
  15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.

 

§ 3

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU I WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące usługi elektroniczne:
  2. umożliwienie składania Zamówień w celu zawarcia Umów sprzedaży na odległość – w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie,
  3. przesyłanie wiadomości e-mail do Klienta, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie Zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie Zamówienia do realizacji.
  4. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca celu korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania Towarów i realizacji Zamówień Klient powinien dysponować:
    1. komputerem, laptopem, telefonem komórkowym lub innym urządzeniem multimedialnym z dostępem do Internetu,
    2. dostępem do poczty elektronicznej,
    3. zainstalowaną przynajmniej jedną z przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari,
    4. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768
    5. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  5. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami.
  6. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

 

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Wszystkie Towary udostępnione w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały zgodnie z obowiązującym przepisami prawa wprowadzone na rynek polski.
  2. Informacje o Towarach prezentowane na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży.
  3. Umowy sprzedaży w Sklepie są zawierane w języku polskim.
  4. Klient może składać Zamówienia przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu za pośrednictwem Sklepu. Realizacja Zamówień złożonych w dniu ustawowo wolnym od pracy rozpocznie się w następnym Dniu roboczym.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  6. Klient dokonuje złożenia Zamówienia w Sklepie bez konieczności rejestracji.
  7. Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie elektronicznego Formularza zamówienia. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do Koszyka. Klient składa Zamówienie wskazując w Koszyku sposób odbioru i płatności za zamówienie i inne dane niezbędne do realizacji Zamówienia takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, tel. kontaktowy, adres zamieszkania, adres i sposób dostawy oraz dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, jeśli Klient wnosi o wystawienie takiej faktury.
  8. Zamówienie w Sklepie zostaje złożone w momencie kliknięcia przez Klienta ikony „zamawiam i płacę” i stanowi jednocześnie złożenie oferty zakupu Towaru objętego treścią Zamówienia.
  9. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  10. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie otrzymania Zamówienia zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

§ 5

PŁATNOŚĆ

  1. Wszystkie ceny Towarów podane w Sklepie są wyrażone w złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta.
  3. Cena Towaru nie obejmuje kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient zostanie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy podczas składania Zamówienia.
  4. Sklep oferuje następujące sposoby płatności za Towary:
  5. płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze Zamówienia,
  6. płatność gotówką przy odbiorze osobistym,
  7. płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  8. płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.
  9. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
  10. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze Zamówienia.
  11. W przypadku anulowania Zamówienia przez Klienta, Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 5 Dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

 

§ 6

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

  1. Klient dokonuje wybór sposobu Dostawy Towaru w Formularzu zamówienia.
  2. Dostawa Towaru jest odpłatna, a koszty Dostawy obciążają Klienta i zostaną wskazane w Formularzu zamówienia.
  3. Odbiór osobisty Towaru jest bezpłatny.
  4. Klient może skorzystać z następujących form Dostawy przewidzianych w Sklepie:
  5. odbiór osobisty pod adresem: „Marilyn” Salon Fryzjerski, ul. Wojska polskiego 23/5, 62-035 Kórnik,
  6. kurier InPost,
  7. kurier InPost pobranie,
  8. paczkomat InPost,
  9. paczkomat In Post pobranie,
  10. Orlen paczka.
  11. Dostawa Towaru, z wyjątkiem wyboru przez Klienta odbioru osobistego, dokonywana jest na adres wskazany przez Klienta w Formularzu zamówienia.
  12. Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
  13. W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy lub płatności elektronicznej i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, Sprzedawca przystąpi do realizacji Zamówienia po zaksięgowaniu zapłaty na rachunku bankowym.
  14. Przed odebraniem przesyłki od kuriera, Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie, w którym dostarczony został zakupiony Towar nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
  15. W przypadku wyboru sposobu dostawy przez paczkomat InPost, Klient zobowiązany jest po odebraniu przesyłki w paczkomacie InPost sprawdzić, czy opakowanie, w którym znajduje się zakupiony Towar nie zostało uszkodzone. Jeśli taka sytuacja zaistniała należy sprawdzić, czy zawartość przesyłki nie została uszkodzona. Jeśli zakupiony Towar został uszkodzony, należy złożyć reklamację kierując się wskazówkami pojawiającymi się na wyświetlaczu paczkomatu.
  16. W przypadku nieodebrania Zamówienia pod adresem wskazanym w Formularzu zamówienia i odesłania Zamówienia do Sklepu, Sklep uprawniony jest do odstąpienia od Umowy, chyba że strony wspólnie uzgodnią sposób i warunki ponownej Dostawy.
  17. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 5 Dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

 

§ 7

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu Towaru.
  2. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 przysługuje także Przedsiębiorcy będącemu osobą fizyczną, o ile zawarta Umowa sprzedaży nie miała dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć w następujący sposób:
  • pisemnie na adres: Marta Piasecka „Marilyn” Salon Fryzjerski, ul. Wojska polskiego 23/5, 62-035 Kórnik,
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@salonmarilyn.pl;
  • w formie elektronicznej poprzez wypełnienie interaktywnego Formularza odstąpienia od umowy udostępnionego na stronie internetowej Sklepu.
  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powinno zostać złożone Sprzedającemu w terminie 14 dni od daty, w której Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru. Termin do złożenia oświadczenia jest zachowany, jeżeli zostało ono wysłane Sprzedawcy przed upływem wskazanego terminu.
  2. Oświadczenie Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży może być sformułowane w sposób dowolny, jednak z jego treści powinna wynikać wola jednoznacznego odstąpienia od Umowy sprzedaży. Oświadczenie powinno wskazywać imię i nazwisko Klienta, numer umowy/zamówienia, wskazanie Towaru, od którego zakupu Klient odstępuje. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej również podpis osoby składającej oświadczenie.
  3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy stanowiąca Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu są przekazywane Klientowi w formie elektronicznej.
  4. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy uważa się ją za niezawartą. W takiej sytuacji Klient zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy zakupionego Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy poprzez jego odesłanie na adres: „Marilyn” Salon Fryzjerski, ul. Wojska polskiego 23/5, 62-035 Kórnik. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy, aby przed jego upływem nadać przesyłkę zawierającą zakupiony Towar.
  5. Koszty zwrotu Towaru ponosi Klient. Przesyłki zawierające zwrot Towaru nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności związane z zakupem Towaru, w tym koszty Dostawy, odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi Dostawy, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Zwrot płatności dokonany zostanie przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  10. Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi, jeśli:
  11. przedmiotem umowy jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
  12. przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

§ 8

REKLAMACJE

  1. Sklep ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Reklamację z tytułu wady Towaru albo niezgodności Towaru z zawartą Umową sprzedaży Klient może złożyć:
  3. pisemnie na adres: Marta Piasecka „Marilyn” Salon Fryzjerski, ul. Wojska polskiego 23/5, 62-035 Kórnik,
  4. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@salonmarilyn.pl.
  5. Składając reklamację należy określić wadę, jaką zdaniem Klienta Towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz udokumentować rzeczoną wadę (o ile właściwości Towaru i rodzaj wady na to pozwalają) oraz przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie.
  6. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w tym terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na piśmie lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, z którego Klient złożył reklamację.
  7. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną koszty wymiany, naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.
  8. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta (a także wobec Przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, o ile zawarta Umowa sprzedaży nie miała dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, do którego zapisu niniejszego ust. 4 stosuje się, jak do Konsumenta) za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na zasadach, które wynikają z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym w szczególności:
  9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru;
  10. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedającego, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy;
  11. jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany;
  12. Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedający może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową;
  13. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedający został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Towaru z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył;
  14. koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający;
  15. Konsument udostępnia Sprzedającemu Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedający odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt;
  16. jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
  • Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
  • Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
  • brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży;
  • brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z uprawnienia do żądania naprawy lub wymiany Towaru;
  • z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta;
  1. obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową sprzedaży;
  2. Sprzedający zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny;
  3. Konsument nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z Umową jest istotny;
  4. jeżeli brak zgodności z Umową sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy sprzedaży konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową sprzedaży;
  5. w razie odstąpienia od Umowy sprzedaży z przyczyn, o których mowa w niniejszym § 7, Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Wobec Przedsiębiorców innych niż wskazani w ust. 4, na podstawie art. 558 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

 

§ 9

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce prywatności sklepu internetowego „Salon Marilyn” dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

 

§ 10

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
  2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
  3. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
  4. ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
  6. Sprzedawca udostępnia Klientowi niniejszy Regulamin każdorazowo przed złożeniem Zamówienia. Ponadto Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu z możliwością jego pobrania i zapisania przez Klienta w każdym czasie.


 

Załącznik nr 1 do Regulaminu sklepu internetowego „Marilyn” Salon Fryzjerski

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Imię i nazwisko Klienta: _____________________

Adres: _____________________

Data zawarcia Umowy: _____________________

Data odbioru Towaru: _____________________

Do:

MARTA PIASECKA

„Marilyn” Salon Fryzjerski

Wojska Polskiego 23 lok. 5

62 – 035 Kórnik

Oświadczam, że odstępuje od umowy sprzedaży zawartej na odległość w związku ze złożeniem zamówienia nr _____________________ w całości/w zakresie artykułu/ów o numerze: _____________________*

_____________________

podpis Klienta

* niepotrzebne skreślić


Załącznik nr 2 do Regulaminu sklepu internetowego „Marilyn” Salon Fryzjerski

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na poniższych zasadach przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem, a także Przedsiębiorcy będącemu osobą fizyczną, o ile zawarta Umowa sprzedaży nie miała dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2. Mogą Państwo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu towaru.

3. Termin na odstąpienie od umowy liczony jest od daty, w której weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.

4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować o tym fakcie Sprzedawcę, tj. Martę Piasecką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą MARTA PIASECKA „Marilyn” Salon Fryzjerski pod adresem: ul. Wojska Polskiego 23 lok. 5, 62 – 035 Kórnik, poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo złożyć w następujący sposób:

  • pisemnie na adres: Marta Piasecka „Marilyn” Salon Fryzjerski, ul. Wojska polskiego 23/5, 62-035 Kórnik,
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@salonmarilyn.pl;
  • w formie elektronicznej poprzez wypełnienie interaktywnego Formularza odstąpienia od umowy udostępnionego na stronie internetowej Sklepu: ………………………………….

6. Mogą Państwo skorzystać z udostępnionego Państwu Wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale nie jest to konieczne.

7. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwracamy Państwu wszystkie dokonane przez Państwa płatności związane z zakupem towaru, w tym koszty Dostawy odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez nasz Sklep sposobowi dostawy, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

9. Jeżeli nie zaproponowaliśmy, że odbierzemy od Państwa zwracany towar, mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Państwa dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Zwrot płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyli Państwo podczas składania zamówienia, chyba że wyraźnie zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Państwa z żadnymi kosztami.

11. Należy pamiętać, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Państwu, jeśli:

  • przedmiotem umowy jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
  • przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.